Bokrecension - Beastly Lindys Diary

 
Ebook
Namn: Beastly Lindys Diary
Förfatare: Alex Flinn
Sidor: 144
Poäng: 4/5 stjärnor
 
Handling:
Diary,

I am locked away . . . with no one to confide in but you . . . and him. His fur, those claws—they caught me off guard at first, but now I'm noticing something else about him—something deeper. It's the look in his eye. It tells me he's got a secret to keep. That's okay—I've got one, too. I think I'm falling in love with him. . . .

Lindy
 
Mina ord:
Jag gillar denna boken ur Lindys perspektiv men endå var Beastly bättre. I Beastly fanns det mer humor. Tillexempel i chatten som kom innan kapitel då och då med olika kända disney figurer som klaga eller berätta något kul. I denna får man följa Lindy och man får veta när hon blir kär i odjuret. boken är kort och går snabbt att läsa. Känndes som jag bara plöjde igenom den när jag väll fick tid till att läsa. Språket är lätt och fint. Jag har bestämt mig för att jag vill läsa fler reteling storrys. Vill rekomendera denna till er som läst beastly eller som vill läsa en serie med retelings tema.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


FrökenTV, bloggen om tv och film

Tack för boken :), den kom för någon dag sedan.
Förresten måste jag nog börja se glee för demi ska vara en karaktär nästa säsong! Mohaha

Svar: Vad bra du fick boken :) Va? inte set på glee? :P Första säsongen e väll okej men sen blir det bara bättre och bättre :D Så det får du ta och göra hihi
Julia

2013-08-22 | 21:34:49
http://efji.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!