Pretty little liars + Frågor + Spoliers

Inatt gick sommar finalen av pll så det första jag gjorde när jag vakna var att se avsnittet så klart. I början hände inte så mycket var som vilket avsnitt som helst. Men sen så från mitten och framot hände det saker. Man kan säga att denna A gillar att stänga in tjejerna i lådor :O Man fick veta att Ezra är A och det kunnde inte jag se komma. Är det så i böckerna med för er som läst? Första A var ju Mona och det var så i böckerna. Jag har läst dom 5 första. Man fick veta att Cece är en av två red cots. Jag tror att den andra är Alison och att hon är huvud A! Om Ezra inte är A så kan dom ju göra samma storry line som med Toby men varför skulle dom det? It did make sens that Ezra is A!  Ni som följer serien vad tror ni? Och vad tyckte ni om avsnittet som gick i natt?

 

Frågorna är från the swedish pll sida:

1. Vilken huvudkaraktär (de fyra tjejerna) gillar du bäst? Skriv ordningen!

1. Hannah

2. Emily

3. Aria

4. Spenser

2. Vem är är snyggast av PLL-tjejerna?

Shay Mitchell

3. Vilka är dina tre favoriter av killarna i PLL? Skriv ordningen!

1. Caleb

2. Toby

3. Jason

4. Vem är snyggast av PLL-killarna?

Caleb

5. Vilket är ditt favorit-par i PLL?

Caleb och Hannah

6. Vilket par i PLL har du gillat minst? (de behöver inte vara tillsammans nu).

Aria och Ezra

7. Vem av tjejerna klär sig snyggast?

Emily

8. Vems föräldrar tycker du bäst om?

Emily

9. Tror du att Alison är död och vem dödade henne i så fall?


Jag tror hon lever, eller att hon har en tvilling

10. Tror du på tvillingteorin? Alltså att Ali har en tvilling?

Lite gran

11. Vilka tror du är med i "A-team" just nu?

Mona, Cece, mins inte vad hon mörka heter men som hänger med Jenna. Ezra, men tror det är någon över honom också. Mellisa

12. Vilken är din favoritscen i PLL?

Oj, det var svårt. Men en cen jag alltid har roligt åt är när caleb duchar hos Hannah och hannah måste jöma sig hos honom i duchen för hennes mamma inte ska veta att han är där.

13. Vilken händelse har chockat dig mest genom hela PLL's historia?

Det var när man fick veta att Toby var med i A-team

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


FrökenTV, bloggen om tv och film

Både Lucy och Ian (de som spelar aria & ezra) har tydligen gått ut med att han är A... så lär inte vara någon toby grej över det men ja, 99 % på att han inte är "the big A" även fast han är A.

Svar: Aaa bra att dom gått ut med det :) Jag tror som sagt big A is Alison och att hon gömmer sig i den andra read cote :P
Julia

2013-08-28 | 23:03:02
http://efji.blogg.se/
FrökenTV, bloggen om tv och film

JUSSTE har sett 12 avsnitt av glee ;)

Svar: Vad tycker du?;)
Julia

2013-08-28 | 23:33:11
http://efji.blogg.se/
FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: joo jag gillart :).

Svar: yay :D Serien kommer att bli bättre än vad säsong 1 är :P Dom fick ju fler tittare och pengar :D
Julia

2013-08-28 | 23:57:29
http://efji.blogg.se/
FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: jag tror han kanske kommer gästspela i pll för han och hanna ska tydligen vara tillsammans fortfarande alla fall.

har inte riktigt fått någon favorit än... Men det kommer nog ;) vem är din glee favorit?

Svar: Ja det får vi hoppas han gör då :)
Hmm svårt men Curt och sen bline som kommer in i säsong 4 :) sen Britney är så rolig att man dör av skratt ibland. Sen avsnitt s02e02 Britney britney är så bra!
Julia

2013-08-29 | 10:18:28
http://efji.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!