Ljudböcker

Hej denna söndag. Idag kom jag på att jag kan ju börja lyssna på ljudböcker när jag pendlar till min nya praktik eller till kompisar eller pojkvänen. Det är ett bra sätt att ta in en bok. Jag kan inte bara sitta hemma och lyssna på ett ljudband då måste jag måla eller bordera till det. Men dom två sakerna gör jag så sällan nu förtiden. Jag mins att jag hade en period för 1 och halft årsedan när jag pendla mellan Höör och Malmö då jag lyssna mycket på ljudband på tåget. Och nu förtiden pendlar jag mycket Malmö och Lund. Så ska prova göra det igen och dom böcker jag lyckas lyssna klart på kan jag sen skriva en resention på :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!