Utmaning

1. Vad älskar du med att köpa nya böcker?
Att om boken var riktigt bra som man köpt och man kan bara sätta den i sin bokhylla och vara stolt och tänka `denna äger jag` Det älskar jag med att köpa en bok för man vet att man äger den. Det är det tråkiga med biblotek och att om boken är riktigt bra så måste jag lämna tillbaka den.

2. Hur ofta köper du nya böcker? 
När jag känner att jag har råd köpper jag böcker. vilket blir 1 gång i månaden i vissa perioder och ibland tar det 2-3 månader i mellan.

3. Fysisk bokaffär eller bokhandlar online - vad föredrar du?
Handla online för då kan man få lättare tag på boken om den inte är jätte ny.

4. Har du någon favorit bokaffär? 
Någon av dom vandliga som akademi bokhandlen eller bokia kanske

5. Brukar du förbeställa böcker? 
Typ 97 % av gångerna jag köper böker så ja. Mycket biligare.

6. Har du en månadsbudget för bokinköp som du inte får överskrida?
Aldrig över 300-400 kr

7. Bokköpsstopp - är det något för dig?
Japp det finns

8. Hur stor är din bokönskelista?
Stor, finns ju alltid böcker man vill äga.

9. Vilka tre böcker (från din önskelista eller förbeställningslista) vill du äga NU? 
Eld, only väg is upp och jag, en.

10. Vem taggar du vidare? 
Ingen
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!