Läs-A-Lot slut

Dag 7 har jag läst 93 sidor i Paris, cherie så där säger folk alltså och 55 sidor i stad av skuggor. Mycket nöjd med min sista dag :)
 
Hur tycker jag det varit?
Jo, i början läste jag och läste jag fast att mitt huvud dunkade av huvudvärk. Men det funkade. På tisdagen vaknade jag och måde bra. Det var den dagen veckans serier började. Jag kollade på ett avsnitt när jag åt. På onsdagen lika dant. Men på torsdagen började jag bli små trött på att bara läsa och såg något av avsnitt av One tree hill endå. Men fick gensat dåligt samvete och började läsa igen. Näst sista dagen tvätta jag sen var jag i Helsingborg på kvällen så han bara läsa pyte lite. Nu sista dagen läste jag massor igen. Jag har upplevt detta mycket roligt och kan tänka mig göra om det nästa sommar. Är ni med då? Att göra videos varje dag har varit kul men även krävande att dom skulle göras hihi Kommer nog inerst inne sakna det. Men ska bli skönt och inte läsa på mål och bara läsa när jag känner för det och har tid igen
Hur många hela böcker blev utläst?
3 st
 
Vilka mål klarade jag?
Läsa ut en serie och teglsten på över 300 sidor.
 
Mål jag inte klarat?
Läsa 5 böcker och en omläsning. Men en omläsning var bara om jag han.
 
Hur många sidor har jag läst?
1208 :)
 
Vilka böcker har jag läst ut?
Hemsökt
Om jag inte sett honom
Matilda
 
Vilka böcker är på började?
Stad av skoggor
Paris, cherie så där säger folk alltså
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!