Upptatering om allt möjligt :D

Hej, idag har jag umgåts med Ayla och sett 2 filmer och prattat lite framtid in för min blogg och ätit tacos :) Jag ska strax sätta mig och välja någon ny bakrund och utsende till min blogg. Sen när jag och Ayla tagit några mer bilder så ska hon hjälpa mig och fixa och sätta in den här :) Vi har tagit en bild än så länge och den lägger jag in i inlägget här :)
 
En annan planering är att två av mina vänner ska få gäst blogga här inne i sommar :) Moa ska läsa Alice i sombiland och recensera den :) Vem vet hon kanske vill skriva om fler böcker vi får se. Vet att hon ska även låna för eller senare exploderar jag, så kanske den. Ayla kunde tänka sig att göra det. Så vi kan ju hoppas. Idag fick jag henne att boka divergent och cirklen och eld på biblotektet :)
 
Jag har mycket tid till bloggen för till fället för jag söker jobb igen. Dock ska jag jobba måndag och onsdag nästa vecka som vikarie på fritids :) Är inskriven i vikarie listan på en skola nu, alltid något.
 
Sen funderar på att göra en omläsning på Mycket mer än så av Sarah Dessen mest för den är sommrig och jätte bra! Men tror inte jag kan priotera det tyvärr har lite för många oläsa böcker och läsa. Så nu ikväll ska jag starta på Rubinröd som jag velat läsa ett bra tag nu :)
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


FrökenTV, bloggen om tv och film

svar: ja, jag med :D tror att den kan vara bra.

Svar: Var har den premiär någon stans här i sverige idag då?:P hehe på bio eller?
Julia

2013-06-14 | 20:26:18
http://efji.blogg.se/
FrökenTV, bloggen om tv och film

svar: ja på bio :))

Svar: Okej nice :P Nu hittade jag den på sf hemsida ;) Ska fundera på att gå och se den eller om jag väntar tills dvden :P Hur ska du göra?:)
Julia

2013-06-14 | 20:46:57
http://efji.blogg.se/
FrökenTV, bloggen om tv och film

svar: jag vet inte. Kanske att jag är lite olaglig och laddar ner eller tittar online kanske... Får se ;)

Svar: tänkte jag med men kan inte hitta den :O:( Därför jag får kanske vänta till dvden
Julia

2013-06-14 | 20:57:53
http://efji.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!