Bibloteket

Idag tänkte jag åka till Bibloteket vilket jag gjorde. Hmm när jag kommer fram är det stängt :O Sen när är det stängt på Malmö statsbiblotek en söndag bara så där? :O Aja får åka ditt i morgon i stället efter jobbet då i stället :) Behöver lämna böcker och sen ville sitta där och mysa hihi Dom har såna mysiga stora puffar där man kan sitta :)
 
Annars går läsningen tyvärr segt. Läst kanske 400 sidor i Butefull creaters och ca 200 i Järnkonugen. Men jag kämpar fast att jag är trött efter jobbet :) I veckan ska Stjäla the show komma i brev lådan. Då vill jag kasta mig över den. Som jag längtat efter den ;)
 
Bild från Tovlie i Danmark för 2 veckor sedan :)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!