Allmän upptatering (läsning)

Jag har börjat att läsa igen och tycker det är kul. Dock ligger jag efter med recentioner. Kick ass serie albumen och Amanda och Alex är inte recenserade än. Läste även ut switched at birth: A mothers diary (men är osäker om jag ska recensera den eller ej. Läste den mer för min egen skull, för älskar serien.) Ljust nu har jag tagit upp Insurgent igen och fastnade totalt efter uppehåll i någon månad nu. Ibland behöver jag bara en pause från en så tung bok. Och med tung då menar jag allt krig o dystopi aktigt. Men nu så :) Sen efter att omslaget visats till 3dje boken i The Selection serien blev jag genast jätte sugen på att läsa den serien. Så har fixat dom två första till min Ipad yay :D
 
Så det är vad som händer ungefär ljust nu på läs fronten. Vad läser ni? :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!