Nytt i brevlådan

Idag är min födelsedag och fick mig en liten chok när jag logga in här för några timmar sedan. Kul att ni är så många nya läsare och hoppas ni vill stana :D Ni är vällkommna. Ni var över 80 per. Helt galet.
Idag fick jag även ett paket av Gilla böcker så tack för presenten den kom lagom imed den kom fram idag på min dag :D
 
Sen under dom 2 senaste veckorna har jag även fått 3 rec-ex så tack för dom till B Walströms och Alfabeta. Sen två bibloteksböcker som jag får se om jag hinner med som vanligt.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Gia - Bokfrossa

Grattis på födelsedagen! Här hemma firar vi min sambo som också fyller år idag :)

Svar: Tackar :) vad kul gratta honom också från mig :)
Julia

2013-09-11 | 16:43:14
http://bokfrossa.wordpress.com/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!