Percy Jacksson och monsterhavet

 
Mina ord:
Jag gillade denna mycket och den är väll gjord. Synd bara att dom byta ut Cariron från 1an. Men det funkade väll. Jag har bara läst första boken och efter att jag sett denna med en kliffhanger på slutet ville jag så gärna sätta mina ögon i 2an som bok. Men ja det har jag inte hunit med än. Som sagt det tog några år mellan 1an och 2an synd dom inte spela in denna tidigare. Endligt min mening så får dom spela in resten av bokserien gärna nu när dom sluta med kliffhanger. För annars kunde dom slutat med bara 1 film. Så tyckte även min kompis som jag såg den med. Alla är äldre och mognare i denna filmen. Tycker det är synd Percy inte vill aceptera sin bror i början. Tur han gör det senare. Storyin är bättre än i 1an men tror att om man får hel heten sen om dom gör 3an så blir denna bättre. Lite som i Pirets of the caribien 2-3. Jag såg den i 3D vilket jag kan känna att jag gärna sluppit. Är nog ingen 3D männiksa och plus jag e åksjuk så fick ju ta en åksjukstablett. Så jag var desutom trött under filmen pågrund av det. Men ja denna filmen kommer hamna i dvd samlingen här hemma sen när den kommer ut. Vad tycker ni som sett denna filmen på bio?=)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Nina

Jag har läst alla böcker förutom den första och gillar dom mycket. Jag gillar första filmen, och tycker bra om den här också, även om jag blev något besviken. Men den här följer boken bättre. Vad jag vet är det planerat 2 filmer till så det blir förhoppningsvis det.

Svar: Varför läste du inte första boken?=) Aaa 2 filmer till det låter bra det =)
Julia

2013-09-03 | 08:57:55
http://ninasfilmochbok.blogg.se
Nina

SV. Jag hade sett filmen några gånger och när jag såg böckerna så orkade jag helt enkelt inte läsa den. :)

Svar: Okej, så kan det vara ja :P Jag läste första boken fast att jag sett filmen några gånger :)
Julia

2013-09-03 | 19:06:10
http://ninasfilmochbok.blogg.se
FrökenTV, bloggen om tv och film

haha åksjuketabeltt. Det lät jätte kul när du skrev det.

Svar: Haha jasså? :P Varför?:P
Julia

2013-09-10 | 00:48:37
http://efji.blogg.se/
FrökenTV, bloggen om tv och film

elr menade du när du åkte hem? jag läste det som att du blev åksjuk av 3d :)

Svar: Ja jag blir åksjuk av 3D :P Därför jag fick ta det så jag inte skulle bli det :P
Julia

2013-09-10 | 11:22:25
http://efji.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!