God Tisdag

Igår trode vi det skulle vara brezze vi skulle till men det var etage. så vi gick ditt och de var gratis inträde. så bra, ska värkligen gå ut ditt andra måndagar igen. när man e ledig en tisdag då så klart. har inte varit på etage innan så de var första gången. ett litet dansgolv tråkigt. kunde vat störe. de var mycket folk för en måndag så de var bra. dock fick vi gå vid 02 för viktor skulle ju upp och jobba. han skulle de kl 06 stakaren. men när vi skulle gå i går så längde någon ett glass ner och hade jag ståt en halv meter ditot den hamla hade jag ju fått massa skärsår. någon mer än jag som säger jag hade tur?

gud vad jag vill se twilight igen. kollade nys biljeter för idag bara 1 kvar på 18 bion och 21 bian hade bara 5 så nej idag blir de inte att man ser den allfall..
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!