Komit hem

igår kom jag hem efter 1 dyngs försening på flyget. det berode på att reservdelar gåt sönder. Vi fick bo på ett nytt hotel med alliklusiv så för mej och viktor blev det typ en extra semsterdag. tycker mest synd om dom som satt fast i Dammark som förlorade 1 semesterdag.

under första dagen vi kom dog mitt bateri i kamran så finns knapt någon bild på den så när viktor och jag var på oisis park zoo så köpte vi en engångskamra så vi kommer mest ha egna vandliga bilder. så förvänta er inte massa bilder hehe.. är ledsen jag glömde ladaren.

lite kortfratat om vad vi hittat på under veckan. tisdag oisis park ett zoo då red kameler, såg krokodil swho, papigojor som cyklar med mera, säl swho... sedan åkte vi ubåt som hete subcat på 25 meters ljup. vi var bara inne vid kanten så såg mest vandliga fiskar men det fanns en och en annan ovandlig. Jag som trode jag skulle få se delfiner (lite besviken) men endå en upplevelse med en ubåt dom sa det bara fanns 3 st i hella världen. sedan har vi åkt till en stor stad och choppat värkligen inte biligt. sjukt dyrt. så blev inget märkvädrigt. i den staden gick vi på spa och badade i en pol med 30 grader varmt vaten. och badade bastu. musigt som tusan, iomed att vädret var tråkigt målningt och blåsigt så man kan inte bada ute.

i vår by fanns få tal resturanger annars var det bara divärse hotel. gigantiska var dom. vårt var också stort men inte som dom. hehe.. fanns ingen chopping alls i stortsätt mer än närbutiker med mat. viktor har sprungit runt o hälsat på allt och alla Ola som sakt tror inte han kommer sluta. jag sa också myckey ola till folk hhehe.. vi spelade mycket biljard på kvällarna och sen har jag läst två böker. polen var underbar. jag badade bara 1 gång men de var mest kalt. synd för den var så fin. maten vi fick var så fett så man kunde bara äta lite o sen var man mätt så man åt typ många gånger om dagen i stället. glassen på hotelet var underbart god.

ja de var väll vår resa ungefär :P
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!