Twinligt

Under semstern läste jag första och andra boken. har inte 3 boken än men det kliar i fingrarna efter den. om viktor ringer o säger att vi ska åka ut med bilen ska jag köpa den. annars blir det först i morgon :(... det är inga fåsidiga böker utan stora tjocka ungefär på 450 sidor styck.. men det gör inte mej något alls. har läst tjokare böker. men chit vad dom är bra, det är så att när du väll har börjat läsa kan man inte sluta.

när jag läser böker fantiserar jag upp en bild hur jag vill det ska se ut. som i harry potter fantiserar jag inte själv på det sätet utan ser skådisarna från filmerna och det är mysigt. men när jag läser twilight (svensk titel= om jag kunde drömma och andra boken, när jag hör din röst) så ser jag mig han som spelar edward i filmerna och jakob black som samma personer. men hon som spelar bella ser jag inte alls som henne utan som min fantasi person för att jag vill inte ha henne som spelar henne nu som bella. konstigt men sant. för er införmation så har jag fortfrande inte set filmen :( så hoppas snart att se den snart som möjligt bara hitta någon som ska gå med på bion :P...

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Petra

När hade du tänkt se filmen? Jag har typ sett den 5 gånger men jag kan se den en gång till med dig om du vill i mellandagarna. Filmen är inte den samma som boken men jag älksar filmen. Ville inte se den från början men blev medtvingad vilket jag är glad för nu =P Vilken kärlekshistoria... Snyft.. Kommer hem på fredag btw... Puss Petra

2008-12-16 | 19:31:04
Petra

När hade du tänkt se filmen? Jag har typ sett den 5 gånger men jag kan se den en gång till med dig om du vill i mellandagarna. Filmen är inte den samma som boken men jag älksar filmen. Ville inte se den från början men blev medtvingad vilket jag är glad för nu =P Vilken kärlekshistoria... Snyft.. Kommer hem på fredag btw... Puss Petra

2008-12-16 | 19:31:55
Anonym

haha julia... TWILIGHT inte twinlight haha ^^

2008-12-16 | 22:21:58




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!