Uppdate

Hej lördag natt. dagen idag har mest beståt av att sova. Hade lite besök här nu på kvällen. Igår dock var jag ute och allt. Först var Josse, Moa och jag hemma och såg idol käka pizza. Josse sminkade mig väldigt fint. Tack så mycket gumman. Sen skulle vi till Hipp och som föra gången kom  vi till kön men sen går vi aldrig in. Denna gången var det för vi inte hade vipp kort. Vi får skaffa det Moa. Så att på 3 gången gilt vi går in haahahahaa.. Nej men Micke(sork) hade ju väntat snält på oss så vi gick med honom till pubben barselåna. Vi var där till det stängde jag och Moa. Sara N och Carro kom för bi en svän med. Då sat jag och Sara och snacka om Twilight först hon ska med på New Moon om 1 månad.

För övrigt personer med vitta t-herts har varit snygga under fredagen den 17/10 inte 1 och inte 2 utan 3 :P hehehe
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sandra

Hej!!

Din berättelse var spännande. Jag är extremt nyfiken på varför systrarna bråkar så. ;) Det har hänt mycket, bra för dig. Och bra för dig att du är back in the game ;) Jag har inte tröttnat på dig än om det snacket. Ibland behöver man få det ur sig bara. Tyckte bilden du tagit med camen var häftig: den där det var två av dig.Tråkigt med csn, hoppas det fixar sig. Det verkade som ni hade kul i fredags, bra för er. Synd med hipp.

Kram

2009-10-18 | 11:48:22




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!