god morgon helg

Godmorgon alla läsare nya som gamla :) alla är välkommna. Nu är jag i skolan och precis fikat. Hade skrivarvärkstad innan. Alltid lika kul. Idag hade vi lite genom gång om kominkationer i skrivandet. Det är faxtiskt den svåraste bitten med att skriva tycker jag. Vädret är kast annars tycker jag. Hatar rengn.

Igår somnade jag runt 21 på kvällen. helt galet vad jag varit tröt dom senaste dagarna. Så skönt att fåt sova ut nu.

Ikväll ska jag se på Idol wwiiieee dock blir det inget idolbloggande denna fredagen heller. För ska vara hemma hos moas syster med henne och Josse. sen vid 11 stiker vi ut på Hipp och mötter upp lite väner och dansar hella natten ;)

Vad händer denna fredag hos er?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


tess

Haha. Men kah giiillar ju farmville (a) hihi, det är faktiskt riktigt kul. Du har inte testat det? :) Faktiskt, det är roligt...

Vad ska du göra nu i helgen då?

Kram kram

2009-10-17 | 15:41:37
http://jaklakrokus.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!