God morgon Måndag

Ja ny vecka och nya läxor. Vi fick i uppgift att skriva på kulturen. Frågestälningen löd så här.
Om det här är första timen på en perfekt vecka. Vad kommer att hända då?
* Att jag ska få göra matte provet jag missade föra veckan.
* Se Fame på bio med Jenny och Catrin.
* Att vara frisk.
* Att det händer något kul i helgen.

Så nu ställer jag er samma fråga. Om det här är första timen på en perfekt vecka. Vad ska hända under veckan då?

Annars vill jag ge beröm till mig själv för att jag loggade ut msn kl 22 igår kväll. Gick direkt in i duchen och sen direkt i säng. Altså somnade jag i tid. Skönt skönt! Fick bra med sömn i natt. Duktiga jag :)

Som Nicklas säger simma lungt...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!