Grubel och Grubel

Ja det slutar aldrig. Trode Moa kunde hjälpa mig lite på traven. Men blir nog inte mycket med det inte. Fast vi får se i morgon om hon fått fram något. Tills des kan jag sitta här och grubbla. I morgon ska jag till skolan igen. Borde sova, hur ska det gå när man varit hema i några dagar. Bara att försöka kanse. Så snart är det daks för första försöket.

Annars vad händer i morgon? Jo ska sitta barnvakt hela kvällen. Så blir skola och sitta barnvakt.

Nu till något posetift wwiieee dom fylda paprikorna blev jätte goda. Glad att jag tog mig tiden att lagga dom. Min frys är full nu med god heter. Måste även nämna att jag stor trivs att ha sne lugg ;) En bra sak jag ändrat på.

Gud vad glad man blir av att se  Nicklas Hocker från idol i hans blogg. Bjuder på sig själv det är härligt det.

Nej nu ska jag strax sova och grubbla vidare hörs i morgon alla :D

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!