Prata i sömnen

Nu är det kväll och det har inte hänt något alls idag. Söndas ångest är över mig som tusan. Alla dileman och skol saker som ska fixas. Dom tas aldrig tag i. Jag säger jag ska men det blir aldrig. Varför har jag ingen diseplin som andra mäniskor? hmm borde fixa en sån :P... tur jag har massa läx tid i morgon så jag kan fixa matten.

Moa och David sov ju hos mej i fredags. Dom låg vakna och snackade medan jag sov. För övrigt 3 pers i en 120 säng inget att rekomendera :P Endligt dom har jag snackat om en kile i sömnen. Var tydligen orolig. Hmm att jag inte mins mina drömmar. Det är synd. Käns ju skumt att ha snackat i sömnen.

Ska nog gå och se Fame med Jenny och Catrin ska bli kul :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!