Skriverkstad

Nu är det fredag. Sitter på min första lektion idag. Skrivarverkstad. I början av terminen skulle vi skapa en person. Sen sätta den i en miljö. nästa uppgift var att persoen skulle möta en annan i klassens person. Det fick hon. Nu är uppgiften att sätta den i en konflikt. Jag har stora tankar för min person Felicia. (jag vet hon heter samma som min lilla syster). än sålänge är där bara små bittar ur en bok berättelse eller vad man nu vill ha det till. Men om man skulle ta in dom och bearbeta dom sen skriva så kanse man kan få en hel bok tillslut. Käns kul och spänande. Så nu har jag en fråga.

Tycker ni jag ska sätta in de jag skrivit här? Så kan ni få titta på det och se om det är bra? Få respons lixom...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!