slåt rekord

Hej Bloggen :) idag har jag fått bevis åter igen om att jag är klumpig. trilade 2 gånger på mindre än 20 minuter hehe. Först när jag gått på bussen han inte sätta mig och trilade rät in i en person :$ Tur jag kände han från skolan. Sen när vi höl på och snacka och gå från bussen till skolan trilade jag igen. Så ja jag e klumpig :P ex antal gånger har jag trilat på sladarna till datorerna i skolan och spilt kaffe eller te på mig själv, även trilat lite var o när under hösten. hehehehee

Men annars har dagen varit en bra dag. Äntligen klar med uppgiften på skrivarverkstan. Vill ni jag ska lägga upp den? När jag kom hem la jag mig och läste New Moon så beronde framkalande :) Men nu ska jag lyssa lite mer på Hannah Montna och sjunga med ;)

Simma nu lungt läsare så ni inte trilar som jag :P
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Ellie

Ja det blir säkert bra :)

Tack så mkt!

2009-10-22 | 18:12:11
http://taylorlautnerdaily.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!