Stockholm

Förlåt för dålig upptatering. Varit fullt upp i dagarna. I fredags var jag för och såg Fame på bio sen hem se idol med Catrin och sen ett obestämt pubben besök. Gick på pubben Petra som varit i USA i 2 år men är hemma nu. Att träffa en barndomsvän efter 2 år kändes som ingen tid gått alls. I lördags var jag först hos Moa hella kvällen sen gick vi ut på nattclubben Brezze. Söndag har jag tvättat och set mig i fatt på serier. Idag och i går kom det ut nya avsnit. Som det ser ut nu lär jag hinna se dom nu idag/kväll.

Nu är jag i Stockholm åkte upp i går. Idag ska vi bara ta det lungt umgås i hemma miljö. Felicia (lilla syster 5 månader) är en liten docka som för trålar mig med sin charm. Stod i barnkammaren innan idag och tittade på när hon sov så söt. Sen nys var Pernilla och Felicia i köket och hon ville hålla i mitt finger. I morgon åker vi nog in till stan och choppar. Funderar på röda jeans.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!