Tack alla

Hej och tack alla mäniskor. Läsare som vänner. Först frågade en läsare om Viktor och det betyder att där är dom som bryr sig. M som du kallar dej du värkar vara en snäll tjej eller kille :) juste glömde tacka dej för att du gillade min mössa :) hihi tack. Sen ville mest inte skylta med att vi gjort slut. Bättre man frågar :) När jag kom hem idag från skolan hade jag fått post. Det var från csn. Stod att jag inte kommer få mer lån från dom efter jul om inte styrelsen vill förlänga den. Så blev ju orloig får jag csn har jag inga pengar. Då skrev jag på facebook om att man vat på topp men gått ner till botten :( så skrev två av mina klasskamrater och bryde sig dirket så skönt. tack och tack igen. Tog nys en duch för övrigt det var skönt.

Middagen med Moa var härlig :D Vi firade hennes fölsdag som är i morgon. Blev hamburgare med fetaost. Snackade en massa och så.
Taget med camen hehe
Jag flumig och matMoa med den fina blomman :)
vi som e flumiga :P
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!