Bokrecension


Om jag kunde drömma serieberättlse - Stephenie Meyer

Baksidan:
Isabella Swan flyttar till forks, en liten regnig sovstad i Washington. Hon förväntar sig att hennes nya liv ska bli lika långtråkigt som staden själv. Men när hennes träffar den gåtfulla och försiktiga Edward Cullen tar hennes liv en oväntad och farlig vändning. Edward har länge lyckats hålla sin identitet som vampyr hemlig. Men nu går igen säker, minst bella som är den person Edward håller mest av. Edwars och Bellas förhållande balanserar på knivseggen mellan begär och livsfara.

Mina ord:

Jag blev kär direkt i bilderna och dom små texterna i boken. Det är så här man ska uppleva Om jag kunde drömma historian igen och igen. Det är lätt att läsa och hänga med. Man kan önska jag kunde rita så. Dom kastar om händelserna en del men det blir samma i slut ändan. Boken får 5 av 5 av mig ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!