Torsdag och fredag

Igår fikade jag med Moa och Sork. Vi gick till den espresso house på lilla torg. Första gången jag var där. Väldigt mysigt där. Vi snacka om att festa i november och på nyår. Sen snackade vi även om att åka skridskor snart i lund. Tur jag har ett par. Jag ska även till lund med dom och Carro (om dom vill, har inte frågat än) och se Håkan Hellström. Förhoppnings vis göra ett nytt minne mer än det i sommars :D

Idag har jag varit hos Viktor och set film med han och Moa och Linus. Först såg vi the experiment helt sjuk film endligt mig. Jag såg inte klart den men dom andra gjorde. Sedan såg vi Get hin to the Greek. Den var dock rolig. Sen nu är jag hemma igen. Tror jag se Idol från i kväll jag.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!