Bokrecension - The day before

 
 
Min bok
Titel: The day before
Författare: Lisa Schroeder
Sidor: 307
Poäng: 4/5 stjärnor
 
Handling:
One moment can change everything. Amber’s life is spinning out of control. All she wants is to turn up the volume on her iPod until all of the demands of family and friends fade away. So she sneaks off to the beach to spend a day by herself.

Then Amber meets Cade. Their attraction is instant, and Amber can tell he’s also looking for an escape. Together they decide to share a perfect day: no pasts, no fears, no regrets.

The more time that Amber spends with Cade, the more she’s drawn to him.  And the more she’s troubled by his darkness. Because Cade’s not just living in the now—he’s living each moment like it’s his last
 
Mina ord:

Detta är min tredje Lisa schroeder bok och den gör mig inte besviken. Jag skulle förklara den som mysig och lätt att läsa och fina värser som ibland rimmar. Jag hitta en gemensam nämnare från Far from you och det var huvudpersonen gillade Jelly Beras bäst av allt godis. Lite roligt. Känner mig bara mer sugen på att läsa dom andra två böckerna av henne som jag inte läst.
 
Förhållandet i boken mellan Amber och Cade var bra och trovärldigt. Att få följa deras dagar ihop när dom vill kära känna varndra var mysiga. Sen handla boken om att Amber får brev från ett par. Först fattade jag inte vilka dom var men när man väll gjorde det efter halva boken blev boken bättre. Sen Cades öde har ju stor del i slutet av boken med som gör den djup.
 
Jag skulle rekomendera denna till dom som gillar värsböcker eller vill prova det. Även till dom som vill läsa en mysig kärleks bok.
 
Andra böcker jag recnecerat av Lisa:
Far from you
Chasing broklyn
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!